-------- *♥*♥*♥* ---------

روزی دل من پیش دلت بود گرو

دستان مرا سخت فشردی ک مرو

روزی ک دلت ب دیگری مایل شد

کفشان مرا جفت نمودی ک برو...

-------- *♥*♥*♥* --------

پروانه ب دور شمع گشت و بال و پرش سوخت

بیچاره از این عشق سوختن اموخت

فرق من و پروانه در این است

پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

-------- *♥*♥*♥* --------

زندگی زیباست نه به اندازه حقیقت

حقیقت تلخ است نه به اندازه جدایی

جدایی تلخ است نه به اندازه تنهایی

-------- *♥*♥*♥* --------

زمان به من اموخت :

که دست دادن معنی رفاقت نیست...

بوسیدن قول ماندن نیست...

و عشق ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست

-------- *♥*♥*♥* --------

ناسپاس از عشق پاکت نیستم / من که عمری باخیالت زیستم

دوستت دارم به جان تو قسم / روی حرفم تا ابد می ایستم

-------- *♥*♥*♥* --------

غروب برات چه سخته وقتی غریبه باشی / وقتی عزیزی داری ولی پیشش نباشی

-------- *♥*♥*♥* --------

احساس غربت میکنم وقتی کنارم نیستی / با اشک خلوت میکنم وقتی کنارم نیستی

تصویر زیبای تو را کنج دلم چسبانده ام / او را زیارت میکنم وقتی کنارم نیستی

-------- *♥*♥*♥* --------

برو پایین !

.

.

.

بازم برو پایین !

.

.

.

اه برو دیگه !

.

.

.

الان زمان زمانه ابراز محبته!گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود!

I love you ...

-------- *♥*♥*♥* --------

ارزوم دیدن روی ماهشه

میون غربت این فاصله ها

قلب من همیشه چشم به راهشه

-------- *♥*♥*♥* --------

براستی خدا از بزرگی تنهاست یا ازتنهایی بزرگ...

-------- *♥*♥*♥* --------

درمیان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم

گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی

یاد کن از قلب بیتابی که هر دم یاد معشوق است

-------- *♥*♥*♥* --------

در فلسفه ی وفا چنین امده است

دل وقف شکستن است بیهوده مرنج

-------- *♥*♥*♥* --------

دوست داشتن ساده اما دل سپردن سخت است

دل دادن ساده اما فراموش کردن سخت است

عاشق شدن ساده اما عاشق ماندن سخت است..

-------- *♥*♥*♥* --------

دلا تا کی اسیر یاد یاری

ز هجر یار تا کی داغداری

بگو تا کی ز شوق روی لیلی

چو مجنون پریشان روزگاری

-------- *♥*♥*♥* --------

خدا ما رو برای هم نمی ‏خواست / فقط می ‏خواست همو فهمیده باشیم

بدونیم نیمه ما ، مال ما نیست / فقط خواست نیمه ‏مون و دیده باشیم

تموم لحظه‏ های این تب تلخ / خدا از حسرت ما با خبر بود

خودش ما رو برای هم نمی ‏خواست / خودت دیدی دعامون بی ‏اثر بود  . . .


بنر سایت baner site

60*468 بنر سایت 2 baner site2

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 1 تير 1392برچسب:, | 13:25 | نویسنده : |
وایی این دوتاجوک ترکونده خخخخ
چهارجوک باحالو خنده دار(چنبه داری بخون)
سه تا جوک واقعا خنده دار (جنبه به خرج بده)
دوتا جوک خنده دار ..... خخخخخ
دختره و پسره داشتن ... خخخ خعلی باحاله
کلمات منحرفی تند تند گفتن خنده دار
هر کی زیر ما خوابیده ...
به سلامتی دوست دختر آرمین خخخخخخ
اینو بخون بترک از خنده جاستین بیبر(+18)
یکی از بچه محلامون (+18) بدو بدو بیا فقط جنبه داشته باش
قبل دادن رعایت کنید؟ (+18 جنبه داری برو بخون)
ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﺩﺳﺘﺒﺮﺩ ﺑﺰﻧﻦ...(خنده دار+18)
قسمتی از سفرنامه (+18)
خانومه (+18)
انتهای از اون کار (+18)
یه نفر بود (جوک +18)
اس ام اس مرگ و جدایی
ترول های خنده دار سری 1
شعر عاشقانه (1))(شعری پراز عشق)
تنهام (داستان عاشقانه)
سیاوش و نیوشا (داستان عاشقانه)
فکر نکن که به پایت می نشینم…
دخترِه عکس از پاش گذاشته
داستان عاشقانه (رنگ عشق)
داستان عاشقانه (شب عروسی)
اگر دخترا یا پسرا نبود چی میشد؟؟؟
دختر از پسر پرسید من خوشگلم ؟؟؟
واقعا بعضی از خانم های چقدر ساده ان خخخخخخ
برید حالشو ببرید خخخ
دختره ... !!!
داستانی از بخشندگی کوروش کبیر
اشکی که بی صداست(عکس)
کاش بودی . . .
ایســــــتــــاده ام …
کبریتـهای سـوخته هـمـ
خیلی دوستت دارم
این بند دل آدم کجاست؟؟
می گویند:خوش به حالت!
حوصله ام برفی ست!
اس ام اس شب یلدا جدید (003)
اس ام اس شب یلدا جدید (002)
اس ام اس به سلامتی جدید (01)
عجب ... خخخخخ
جوک باحال جدید (02
عکس های خنده دار (01)
جوک باحال جدید (01
داستان عاشقانه رسیدن به عشق
داستان عاشقانه دیوانگی عشق
داستان عاشقانه کوروش کبیر
داستان عاشقانه پیرمرد زیبا
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.